۱۳۹۸ آذر ۲۲, جمعه

رهایی از اعدام یک زندانی در استان قم همزمان با صدور حکم اعدام برای یک متهم در مشهد

 

خبرگزاری هرانا – امروز سه‌ شنبه ۱۹ آذرماه، یک زندانی در استان قم که پیشتر از بابت اتهام “قتل” به اعدام محکوم شده بود، با رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت. همزمان یک متهم در مشهد توسط شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی به اعدام محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از ایسنا، امروز سه‌شنبه ۱۹ آذرماه ۱۳۹۸، یک زندانی که پیشتر از بابت اتهام “قتل” به اعدام محکوم شده بود با رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.
بر اساس این گزارش، خانواده مقتول با اعلام گذشت از این زندانی، به او زندگی دوباره بخشیدند.
همچنین در این گزارش آمده است که اعلام گذشت خانواده مقتول و رهایی از اعدام این زندانی به تأیید دادگستری استان قم نیز رسیده است.

صدور حکم اعدام برای یک متهم در مشهد

به گزارش رکنا، پرونده متهمی که در مشهد به “گرگ شهر” شناخته می‌شده است، پس از صدور کیفرخواست توسط دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به دستور مقامات قضایی استان، به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد.
 در این گزارش آمده است که «ج» با عناوین اتهامی متعددی از جمله جنایت مسلحانه، در چندین جلسه، به ریاست قاضی مصطفی بنده‌ای و مستشاری قاضی محمد شجاع پور فدکی محاکمه شد.
در نهایت این متهم که حین بازداشت توسط مامورین امنیتی با گلوله زخمی و سپس مداوا شده بود، با اعتراف به ارتکاب جرم به اعدام و حبس محکوم شد.
براساس این گزارش حکم صادره به وکلای طرفین پرونده ابلاغ شده و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر