۱۳۹۸ آبان ۱۳, دوشنبه

حلقه ای از زنجیره ترویج فرهنگ کثیف آخوندی



فیلم زیر: آخوند قرائتی : آیا شما راضی به چندهمسری مردانتان هستید؟
پاسخ زنها: خیر
قرائتی : زنها میگن نه ولی عقل میگه آره یعنی زنها عقل ندارن!

انتشار تصاویری از برگزاری کارگاه چندهمسری در شهر تهران واکنش‌های متفاوتی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده، تا جایی که برخی تصور می‌کنند این برگزاری این کارگاه‌ها واقعیت ندارد و پوستر طراحی شده برای این کارگاه غیر واقعی است. اما بررسی‌های خبرگزاری ایرنا نشان می‌دهد، برگزاری این کارگاه در تهران واقعیت دارد و مسئولیت برگزاری آن با موسسه حیات حسنی در شهر قم است.
درباره چرایی برگزاری این کارگاه حجت‌الاسلام محمد عسگری مسئول واحد مشاوره موسسه حیات حسنی در شهر قم به گفتگو با ایرنا زندگی پرداخت.
حجت‌الاسلام عسگری از برگزارکنندگان و مسئولان این موسسه است و معتقد است، مخالفت با چندهمسری، ظلم به آقایان و زنان بدون همسر است!
آقای عسگری، پوستر آموزش چند همسری چند روزی است در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و خیلی‌ها نفس برگزاری این کارگاه را حتی باور نکرده اند، واقعا شما در شهر تهران قرارست این کارگاه را برگزار کنید؟
بله، مگر چه اشکالی دارد؟ ما در این کشور حدود 100 هزار خانواده‌ای داریم که تعددی هستند، یعنی یک آقا چند همسر دارد. آیا این‌ها نیاز ندارند مرکزی باشد که به صورت علمی و مشاوره‌ای به آنها خدمت کند؟
منبع آمارتان کجاست، که 100 هزار خانواده به قول شما «تعددی» داریم؟
مراکز رسمی، شما می‌توانید از مراکز رسمی تایید این آمار را بگیرید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر