۱۳۹۸ مهر ۲۹, دوشنبه

مسمومیت بر اثر نشت گاز؛ ۲۲ دانش آموز در شهرستان بستان آباد راهی بیمارستان شدند

خبرگزاری هرانا – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستان آباد واقع در استان آذربایجان شرقی از گاز گرفتگی ۲۲ دانش‌آموز بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن در مدرسه دخترانه آسیه روستای کرگان جدید خبر داد و گفت این دانش آموزان توسط اورژانس و هلال احمر و خودروهای شخصی به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد منتقل شده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از صدا و سیمای آذربایجان شرقی، امروز چهارشنبه ۲۴ مهرماه ۱۳۹۸، امیر هوشنگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستان آباد واقع در استان آذربایجان شرقی خبر از گاز گرفتگی ۲۲ دانش‌آموز در مدرسه دخترانه آسیه روستای کرگان جدید داد.
بنا بر این گزارش، دادستان عمومی و انقلاب بستان آباد در محل حاضر شده و ضمن بازدید از محل حادثه دستور پلمپ واحد آموزشی تا رفع کامل نواقص موجود را داده است.
سیستم گرمایشی این مدرسه به صورت سیستم موتورخانه مرکزی و مورد تایید اداره گاز و اداره کل نوسازی بوده اما به دلایل نامعلومی، بوی گاز در فضای مدرسه پیچیده و موجب مسمومیت دانش آموزان شده است.
این دانش آموزان توسط اورژانس و هلال احمر و خودروهای شخصی به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته اند.
امیر هوشنگی گفت: “دانش آموزان این مدرسه از فردا به مدرسه دیگری منتقل خواهند شد تا مشکلات این واحد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر