۱۳۹۸ آبان ۱, چهارشنبه

به نیت آزار جنسی؛ قتل یک کودک ۹ ساله توسط پسر ۱۵ ساله در تهران

خبرگزاری هرانا – مجتبی، کودک ۹ ساله در تهران توسط پسرعمه ۱۵ ساله اش به نام حمید، مورد آزار جنسی قرار گرفته و به قتل رسید. این کودک ۱۵ ساله بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است. حمید در بازجویی ها گفت “من مجتبی را هدف آزار و اذیت (جنسی) قرار دادم و چون نمی‌خواستم کسی از این ماجرا اطلاع پیدا کند با توجه به سر و صدایی که می کرد دست به قتل زدم”.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، یک پسر ۱۵ ساله، با کشاندن پسر عمه ۹ ساله اش به بهانه بازی به زمینی متروکه، او را مورد آزار و اذیت قرار داده و به قتل رساند.
بر اساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده روز پنجشنبه ۴ مهرماه سال جاری در پی اعلام مفقودی “مجتبی” توسط پدرش به کلانتری ۱۱۵ رازی تهران، کلید خورد.
این مرد ادعا کرد، فرزندش ساعت ۳ بعد از ظهر از منزل، واقع در خیابان هلال احمر حوالی گمرک برای رفتن به پارک رازی خارج شد، اما دیگر بازنگشت. وی به ماموران گفت: “به هرجایی که احتمال می دادم پسرم رفته باشد، سر زدم اما هیچ ردی از مجتبی نبود و جالب این که هیچ کس پسرم را داخل پارک هم ندیده بود”.
با توجه به ناپدید شدن این پسر بچه ۹ ساله، ماموران اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران برای ردیابی این کودک وارد عمل شدند و در گام نخست از بهزیستی و اورژانس استعلام گرفتند اما هیچ کودکی با مشخصات مجتبی مشاهده نشده بود. تحقیقات میدانی در پارک رازی صورت گرفت و این در حالی بود که هیچ یک از مغازه داران و افراد داخل پارک مجتبی را ندیده بودند.
در حالی که خانواده مجتبی اظهار کردند به هیچ کس مظنون نیستند، ماموران دوربین های مداربسته مسیر رفتن پسر کوچک را تا پارک را مورد بازبینی کردند. دوربین‌ها نشان داد مجتبی و یک پسر نوجوان از خانه خارج شده و به سمت نامعلومی حرکت کرده‌اند.
در این مرحله تصویر پسر نوجوان پیش روی خانواده مجتبی قرار گرفت. پدر این کودک وقتی تصویر پسر نوجوان را دید اعلام کرد که این پسر عمه مجتبی است. ماموران برای ردیابی سرنوشت مجتبی، به سراغ حمید ۱۵ ساله رفتند و پسر نوجوان خود را از ماجرای همراه بودن با مجتبی بی اطلاع نشان داد.
با ادامه بازجویی ها، حمید به ماموران گفت: “روز پنجشنبه چهارم مهر بود که با نقشه قبلی به خانه دایی‌ام رفتم و منتظر ماندم تا مجتبی به خانه بیاید. پس از دو ساعت پسردایی‌ام وارد خانه شد و پس از کمی بازی در خانه از او خواستم برای تفریح به خانه ما در نزدیکی اتوبان آزادگان برویم”.
وی افزود: “مجتبی پیشنهادم را پذیرفت و با هم به سمت خانه‌مان حرکت کردیم. در مسیر به یک زمین متروکه‌ دیوار کشی شده در نزدیکی کوره‌های آجرپزی رسیدیم و در آن جا نقشه خود را که از قبل طراحی کرده بودم، به اجرا گذاشتم”.

وی افزود: “مجتبی التماس می‌کرد که کاری به او نداشته باشم اما من مجتبی را هدف آزار و اذیت قرار دادم و چون نمی‌خواستم کسی از این ماجرا اطلاع پیدا کند با توجه به سر و صدایی که می کرد دست به قتل زدم”.

پسر نوجوان ادامه داد: “پس از این که مجتبی را خفه کردم برای این که این داستان پنهان بماند، جسدش را زیر مقداری سنگ و کلوخ گذاشتم و به سرعت خودم را به خانه رساندم”.
بدین ترتیب ماموران با توجه به اطلاعات به دست آمده از متهم، به محل وقوع قتل رفتند و موفق به پیدا کردن جسد مجتبی شدند. بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور داد تا جسد برای بررسی های بیشتر و علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود. حمید نیز به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.
لازم به ذکر است در ادبیات عرفی رسانه های دارای مجوز از کلمه آزار و اذیت برای اشاره به تجاوز و اشکال مختلف آسیب های جنسی استفاده می شود.
لازم به ذکر است نبود آموزش های لازم در زمینه بلوغ و هویت جنسی برای کودکان در ایران و سرکوب شدید این غریزه در آنان، باعث بروز اتفاقات دردناک زیادی از این قبیل شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر