۱۳۹۶ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

بابک نمازی: «من از دولت ایران خواهش می‌کنم قبل از اینکه برادر و پدرم در زندان بمیرند آنها را آزاد کنند»



 وکیل باقر و سیامک نمازی، دو شهروند ایرانی– آمریکایی که در بند دو-الف زندان اوین به سر می‌برند، در روز سه شنبه پنجم اردبیهشت ماه در کنفرانسی در شهر وین از دو دولت ایران و آمریکا خواست تا این دو زندانی را سریع و بدون شرط آزاد کند. جارد گنسر، وکیل باقر و سیامک نمازی از دونالد ترامپ خواست تا به قول خود عمل و برای آزادی این دو زندانی تلاش کند.
به گزارش کمپین بین المللی، جارد گنسر، وکیل سیامک و باقر نمازی به همراه بابک نمازی در آستانه مذاکرات دو کشور برای اجرای مفاد برجام به وین پایتخت اتریش سفر کرده اند تا هیات اعزامی آمریکایی را تشویق کنند تا برای آزادی این دو نفر مذاکره کنند. اقای گنسر با یادآوری توییت دونالد ترامپ در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۵ که در آن زمان کاندیدای ریاست جمهوری بود، گفت آقای ترامپ در آن زمان در مورد بازداشت باقر و سیامک نمازی گفته بود اگر من رییس‌جمهور شوم این حوادث تکرار نخواهند شد. من امیدوارم که حالا به گفته خودش عمل کند و این دو را آزاد کند.
وکیل این دو زندانی گفت او به همراه برادر موکلانش به وین محل برگزاری مذاکرات آمده است تا هیات نمایندگی آمریکا را تشویق کند در این لحظه تاریخی که با هیات ایرانی مذاکرات رودرو دارند، در مورد آزادی این دو زندانی نیز مذاکره شود.
جارد گنسر با اشاره به اینکه «قضیه نمازی‌ها تاثیر بزرگی بر روند روابط ایران و آمریکا خواهد گذاشت و وضعیت جسمی هر دو آنها به شدت وخیم شده است.» خواستار حل سریع این مساله شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر